Re: [NOVICE] optimere firefox form udfyldning

Kristian Nørgaard wrote:
Hej

Det har længe irriteret mig at jeg ikke kan rette i de forslag som firefox giver mig når jeg skal udfylde en form på nettet.

Eksempelvis, hvis jeg skal angive et brugernavn et sted så har firefox måske 7 forslag til brugernavne fordi jeg på et tidspunkt har brugt dem.

Findes der extensions eller lignende som tillader at jeg redigerer i
1) brugernavn/password kombinationer som firefox har husket for mig.
2) andet form indhold som firefox tilbyder, fordi jeg tidligere har indtastet det.

Hvorfor er du utilfreds med autocomplete?, det da en god hjælp.
Du kan ikke redigere indholdet, men evt. slå funktionen helt fra.
Se Edit --> Preferences --> Privacy.
Der er også en addon: Autocomplete Manager
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2300
Men jeg har ingen erfaring med den.

--
Med venlig hilsen