Re: [NOVICE] optimere firefox form udfyldning

Jan Hertel skrev:
Kristian Nørgaard skrev:
Hvorfor er du utilfreds med autocomplete?, det da en god hjælp.

 absolut, men som jeg skrev får jeg ofte nogle forslag som ikke er ønskede.

<--- klip --->

 Når jeg besøger siden vil jeg så typisk se alle disse ugyldige brugernavne
+ det gyldige som forslag fra firefox.
 Og hvis det er længe siden jeg har besøgt siden, kan jeg måske ikke engang
huske hvilket der er det gyldige.
 I det tilfælde vil jeg gerne kunne redigere firefox liste over forslag, så
kun det gyldige vises.

Jeg synes det er et ganske fornuftigt krav (og forstår ikke, at der er
nogen der ikke mener eller kan se det).

Der er også en addon: Autocomplete Manager
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2300

 den vil jeg kigge på ved lejlighed.
 /Kristian

Kan vi andre trække på din viden her, med andre ord gider du lave en
anmeldelse når/hvis du kommer igennem en "test"?

Det er vel elementært noget med at kunne redigere historik i sin browser. Det er muligt at redigere i de brugernavne og tilhørende passwords, man har gemt i Firefox, men jeg er endnu ikke stødt på muligheden af at redigere i historik. Du kan i Indstillinger->Netværk->Cache angive størrelsen på cachen, og dermed vil "forkerte" oplysninger nogle gange ryge ud, når de er for gamle.

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

INTET er umuligt for den, der ikke selv skal gøre det!