optimere firefox form udfyldning

Hej

Det har længe irriteret mig at jeg ikke kan rette i de forslag som firefox giver mig når jeg skal udfylde en form på nettet.

Eksempelvis, hvis jeg skal angive et brugernavn et sted så har firefox måske 7 forslag til brugernavne fordi jeg på et tidspunkt har brugt dem.

Findes der extensions eller lignende som tillader at jeg redigerer i
1) brugernavn/password kombinationer som firefox har husket for mig.
2) andet form indhold som firefox tilbyder, fordi jeg tidligere har indtastet det.

/ Kristian
( Ubuntu 7.10 )