Re: [NOVICE] Trådløs t net via PCMCIA ved svagt signal

Jim Oksvold skrev:

> En anden løsning kunne være end trådløs USB , og så en 3-5 meter USB kabel
> så kan "antenne" placeres der hvor der er bedst signal, ofte er det
> jo ikke lige på skrivebordet....

 Tak for tippet, Frank! Det primære problem i mit tilfælde synes at være en
kombination af en bærende væg, der æder en del signal og så ellers afstand,
fordi min lejlighed ligger perifert i ejendommen. Jeg er bange for at 3-5 m
kabel i hvert fald ikke vil være nok til at komme forbi den bærende væg.

 :-) Nils

Det kan allikevel være ett godt sjakktrekk å snuppe en opp hvis den
ligger i tilbudskurven.
USB WLAN + kabel bort til vinduet gir ofte løsningen når man er på ferie.

Jeg kan også like denne løsningen:
http://www.exe64.com/mirror/wokfi/

Mvh
Jim Oksvold

Fantastisk, Jim, RTFL (ikke at jeg ikke tror på det virker!)

Fruen har dog allerede med bistert bekymret mine advaret mig imod at forgribe mig på vores wok, og hun mener i øvrigt heller ikke at sådan en selvgjort antenne ville pynte i vores stue. Forstå det hvo der kan...

:-D Nils