Re: [NOVICE] optimere firefox form udfyldning

Hvorfor er du utilfreds med autocomplete?, det da en god hjælp.

absolut, men som jeg skrev får jeg ofte nogle forslag som ikke er ønskede.
Eksempelvis på en side der kræver brugernavn har jeg måske i tidens løb skrevet
- forkert brugernavn et par gange
- skiftet brugernavn et par gange
- plus det nuværende gyldige naturligvis.

Når jeg besøger siden vil jeg så typisk se alle disse ugyldige brugernavne + det gyldige som forslag fra firefox. Og hvis det er længe siden jeg har besøgt siden, kan jeg måske ikke engang huske hvilket der er det gyldige. I det tilfælde vil jeg gerne kunne redigere firefox liste over forslag, så kun det gyldige vises.

Der er også en addon: Autocomplete Manager
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2300

den vil jeg kigge på ved lejlighed.
/Kristian