Re: [NOVICE] Ingen trådløs forbindelse efter opgrad. til Hardy

On Mon, 28 Apr 2008 21:37:43 +0200
Thor Dekov Buur <sslug@sslug> wrote:

> 03:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 3945ABG
> Network Connection (rev 02)
> 	Subsystem: Intel Corporation ThinkPad R60e/X60s
> 	Flags: bus master, fast devsel, latency 0, IRQ 218
> 	Memory at df3ff000 (32-bit, non-prefetchable) [size=4K]
> 	Capabilities: <access denied>
Hvad jeg frygtede:-)
Jeg har samme problem på min laptop på arbejdet. Det viser sig, at den
version af driveren, der følger med kerne 2.6.24 er ændret i forhold
til 2.6.22 (Gutsy). Den nye virker desværre ikke. Indtil videre anvender
jeg kernen fra Gutsy, og jeg vil anbefale dig at gøre ligeså, indtil
en løsning findes. Jeg har sandsynligvis løst problemet, men jeg kan
først verificere det, når jeg kommer ind på mit arbejde - sker først
onsdag. Jeg skal nok vende tilbage med løsningen.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen