Re: [NOVICE] Trådløs t net via PCMCIA ved svagt signal

>  Tak for tippet, Frank! Det primære problem i mit tilfælde synes at være en
> kombination af en bærende væg, der æder en del signal og så ellers afstand,
> fordi min lejlighed ligger perifert i ejendommen. Jeg er bange for at 3-5 m
> kabel i hvert fald ikke vil være nok til at komme forbi den bærende væg.
>
>  :-) Nils

Det kan allikevel være ett godt sjakktrekk å snuppe en opp hvis den
ligger i tilbudskurven.
USB WLAN + kabel bort til vinduet gir ofte løsningen når man er på ferie.

Jeg kan også like denne løsningen:
http://www.exe64.com/mirror/wokfi/

Mvh
Jim Oksvold