Re: [NOVICE] Musik/FilServer

> Hej nu har jeg fået damn small linux på min computer men hvordan får jeg
> serveren til at virke some en filserver(over internettet)??

Hvis du installere postnuke så er der et modul der netop kan lade dig
streame musik over nettet.
Ellers findes der phpMp2 det kan både streame og afspille direkte på
serveren. Jeg benytter phpMp2 til at afspille mine mp3'er på serveren, men
istedet for højtalere har jeg sat en af de der smarte fm-sendere man kan få
til sin mp3 afspillerer, på den måde har jeg min egen meget lokale
radiostation.
--
Med venlig hilsen

Morten Skovborg