Re: [NOVICE] Ingen trådløs forbindelse efter opgrad. til Hardy

On Mon, 28 Apr 2008 23:16:54 +0200
Martin Schlander <sslug@sslug> wrote:

> Kunne problemet skyldes skjult ssid? Hvilket iwlwifi vist ikke
> understøtter (gjorde den i hvert fald ikke for nogle måneder siden).
> Under antagelse af at det er den driver Ubuntu er skiftet til.

Det er iwlwifi, der er skiftet til, og det er ikke Ubuntu relateret, da
iwpxyzv er forsvundet fra kernen til forskel for iwlwifi.

På mit arbejde er det ikke skjult ssid, der er problemet, men ikke
fungerende WPA.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen