Re: [NOVICE] Opgradere fra Fedora 7 til 8 eller måske 9

morten skovborg wrote:

> Hej med jer
> Har i erfaringer med at opgradere fra fedora 7 i386 til fedora 8 x86_64.
> Jeg ved at jeg bare kan downloade og forsøge, men jeg bliver så trist hvis
> det går galt.
> Min bærbar er en HP Compaq nc6320 og det er den det skal gå ud over.

Jeg har kun dårlige erfaringer med det. Det der som regel går galt er
konfigurationen i de forskellige programmer, så de har svært ved at starte
op.

Jeg vil anbefale dig at lave en backup af de ting du vil beholde og så
formaterer og installerer på ny. Det plejer ikke at tage mig mere end et
par timer med det hele. Jeg kan mindes at jeg nok brugte 4-5 timer for en
opgradering.

(John =;-)