Re: [NOVICE] installation m islykket - PCen i baglås

Nils Grøngaard skrev:
> Frank Damgaard skrev:

<--- klip --->

>  Hej allesammen!
>
>  På aftenens workshop på Howitzvej i går lykkedes det heldigvis at
> installere Ubuntu 7.10 (jeg fik også PCLinux), så nu er jeg kørende :-)
>
>  Problemet har formentlig været brændingen af mine egne CD-/DVD-medier, som
> Frank også var inde på. Derudover kan det også have spillet ind, at jeg ikke
> havde netforbindelse under installationen, hvilket åbenbart er stærkt
> tilrådeligt.

Tilgengæld gik du vist hjem med (mindst) et andet problem, nemlig at
Flash ikke virkede efter installation fra en "pop-up fra dr.dk"? Jeg
har ikke umiddelbart noget forslag, andet end at forsøge at af- og
geninstallere den? Brug eventuel Synaptic til at søge på flash? Igen
er det godt (nødvendigt) at have forbindelse til internettet.

--
/Jan