Re: [NOVICE] installation mislykket - PCen i bagl ås

Nils Grøngaard frembragte:
Jan Hertel skrev:

sslug@sslug skrev:
Jeg har allerede prøvet med en DVD jeg havde med Ubuntu 7.10 -
 resultatet er præcist det samme.

Hejsa blander mig lige lidt i tråden, for jeg har prøvet det sammen med dvd'er hvor jeg har hentet iso filen.

Og fik den samme fejl med at der bare var sort skærm, og den ikke kom vidre.

Jeg hentet dem flere gange checked checksum osv alt var i orden, og ja brugt flere dvd skiver på det.

Tilsidst hentede jeg en cd iso fil, og ja så virkede det.

Det var jo en ide du kunne prøve også, hvis du har mulighed for det.

MVH
Allan