Ingen trådløs forbindelse efter opgrad. til Hardy

Hej NG

Jeg har opdateret fra Ubuntu 7.10 til 8.04. Nu kan jeg ikke tilslutte mig mit trådløse netværk - eller naboens åbne for den sags skyld. Netværkene vises i menuen, men den timer ud (eller noget), når jeg vil tilslutte. Jeg har to andre maskiner (en XP og en Xubuntu), der ikke har problemer.

Alle forslag er velkomne!
/Thor