Re: [NOVICE] test af ændret opsætning

Keld Jørn Simonsen wrote:
Den Mon, 14 Apr 2008 18:26:38 +0200. skrev Eskild Nielsen:

Jeg mener at jeg nu skulle være skiftet fra ISO-Nordic til ISO-Western1

Kan nogen bekræfte at det rent faktisk sendes som sådan

/esni

Det er bedre at køre iso-8859-15 - det har et euro-tegn med og det
franske oe.
Kun bedre hvis man har brug for de tegn.

jeg ved ikke hvad ISO Nordic er for noget, hvis det er iso-8859-10 bør du
hurtigst miligt forlade dette. iso-8859-10 burde aldrig have været en
standard. (værre end OOXML:-)

Nordic er ISO-8859-10.
Eskild har skitet til Western ISO-8859-1. Det skulle være godt nok, det er det tegnsæt Thunderbird har valgt for mig ved installationen.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug