Re: [NOVICE] cron.daily hvordan

Skal chmod være 777 eller ?
Jeg har faktisk ikke forsøgt at køre mit cron job sådan bare uden videre :.(
jeg gik ud fra at det ikke kunne lade sig gøre... men det kan det :o) Nu kan
jeg lege lidt med det.

Tak for hjælpen
/M

25/04/08 skrev Jesper Krogh <sslug@sslug>:

> ikke
> dette

> k=F8=
>
> Virker det når du bare kører det.. altså
> ./navn-på-script ?
>
> Ellers kan det være du mangler at sætte x-bitten (chmod +x filnavn)
>
> Jesper
>
> --
> ./Jesper Krogh, sslug@sslug, Jabber ID: sslug@sslug

Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S
Mobil 26257978
E-mail sslug@sslug

Kvinder ønsker ikke at høre mænds meninger.
De ønsker kun at høre deres egne
meninger med en dybere stemme.