Re: [NOVICE] hardy installation staller

Michael Skov skrev:
Hej
Når jeg prøver at installere hardy på min maskine der har kørt 7,4 ganske fint. så staller der ved 86% når den henter "time settings from time server"

Har i hørt om det før?

Nogle ideer om hvad jeg kan gøre (udover at gå tilbage til 7,4)
Mon ikke bare serverne har travlt. Mit første forsøg på at opgradere mislykkedes. Efterfølgende måtte jeg fjerne de hentede pakker, for at kunne fortsætte. Mit bud er: start forfra og vent evt. et par dage.

/Thor

Mvh
Michael