Re: [NOVICE] installation m islykket - PCen i baglås

Det kan jeg ikke løbe fra, Jan, så nok er jeg kørende, men der er da lidt
grus i maskinen. Jeg har for øvrigt i dag opdaget endnu et lille problem, idet
maskinen ikke kan sættes i dvale.

Jeg regner med at dukke op til workshop på Howitzvej - måske på onsdag,
måske en af de kommende gange, for jeg håber selvfølgelig, at nogen
måske kan hjælp  mig med at få has på disse problemer.

:-) Nils