Re: [NOVICE] USB nøglering med KNOPPIX

Mads Møller-Nielsen skrev:
> Hej ?
>  Jeg har forsøgt at lave en USB nøglering med KNOPPIX DK, ud fra den ellers
> udmærkede guide som ligger her på sitet: http://tyge.sslug.dk/knoppix/
> Følger den slavisk men et eller andet sted må det gå galt for man kan ikke
> boote fra den. Har forsøgt på flere maskiner uden held. Jeg har sikret mig
> at boot rækkefølgen er sat rigtigt op. Det eneste jeg kan se er forslelligt
> på min pc i forhold til i guiden er på side 5 hvor der står at man skal
> skrive: sslug@sslug sudo bash
>  sslug@sslug cd /cdrom/boot/isolinux/
> [...]

Hmm, njaah. Vi er nogle, der kigger på bootable usb-penne, i aften på
CBS. Du er velkommen, men det er som sagt ikke lige Knoppix. Link til
møde http://sslug.dk/adict/mgroup.php#200804231SSLUG og vej
http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenK%C3%B8benhavn

CBS - Copenhagen Business School
Howitzvej 60
2000 Frederiksberg.
Indgang mod vest i enden af bygningen (ved dråbens spids). Ved ankomst
efter kl. 18.00: Ring til telefonnummeret som er lagt/hængt ved
indgangen.
Kort: http://surl.dk/2j8/

--
/Jan