SV: SV: [NOVICE] Toshiba Satellite og Hama 54 Mbps Wireless PC Card

>prøv "lspci -nn"

>02:02.0 Network controller [0280]: Intel Corporation PRO/Wireless 2200BG
Network
>Connection [8086:4220] (rev 05)

>mit kort  er så et intel 2200BG chipsæt.

Skal prøve at huske det..

når jeg skriver lspci får jeg følgende:
02:00.0 Network controller: RaLink RT2561/RT61 8002.11g PCI

Det er et PC Card trådløs.

Har selv prøvet at google efter RaLink RT2561/RT61 men syntes ikke jeg kan
finde noget der er brugbart
Læs som: Noget jeg kan forstå...