Re: [NOVICE] Er der nogle d er kan hjælpe med at sætte trådlø s forbindelse op til min router via DHCP

On Thu, Apr 03, 2008 at 09:20:56 +0200, Allan Madsen wrote:
> Kristian Nørgaard:

> Ok ja selv de små ting har åbenbart betydning :-)
> Bare sjovt den ikke kan gå på...

Måske et dumt spørgsmål, men
har du prøvet med ifconfig at give kortet en manuel IP adresse
i korrekt range, og så se om overhovedet du kan pinge router ?
Før dette virker er der ingen grund til at fejlfinde dhcp, DNS osv.

Jeg mistænker dog at det er din driver der ikke helt virker eller
ikke er korrekt konfigureret.

--
mvh Frank Damgaard  |