Re: [NOVICE] dr.dk, se TV underafsnit i program

On Mon, Apr 07, 2008 at 11:21:16 +0200, Atte André Jensen wrote:

> Det virker rigtig skidt her (Ubuntu 7.10), hverken xine eller mplayer
> kan afspille "drengene fra angora" fra dr.dk. Jeg afinstallerer den lige
> igen :-)

http://www.dr.dk/DR2/Angora

viser et eller andet , det afspiller helt af sig selv
i Ubuntu 7.10.
Men det er så vidt jeg kan se FlashPlayer 9 der afspiller.

jeg har ikke lige et link til udsendelse i andet format,
det er måske godt gemt på DR's side?

Men ellers virker mange af tingene på
   http://www.dr.dk/TV/TV+forside.htm
i Firefox med Mediaplayerconnectivity og VLC, Ubuntu 7.10
(også Angora by Night linket/pop-up)

--
mvh Frank Damgaard  |