Re: [NOVICE] Er der nogle der kan hjælpe med at sætte trådløs forbindelse op til min router via DHCP

Allan Madsen wrote:
Hejsa

Er der nogle der kan hjælpe med at sætte trådløs forbindelse op til min router via DHCP, jeg kører Debian 4.0r3 op mod ra0 med wap kode på.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte..

Jeg antager at du har forbindelse, når du er koblet op med kabel?

Start med at slå al kryptering fra og slå din MAC adresse filtrering fra, så i princippet hvem som helst kan forbinde trådløst til dit netværk.

Kan du få forbindelse da?

Hvis ja, prøv så med MAC adresse filteret - og dobbeltcheck lige MAC adressen.

/ Kristian