Re: [NOVICE] Mutt og emacs

Det var åbenbart et forældet script jeg havde fundet.

Det nye ligger på sourceforge.net og virker fortræffeligt :-)

Niels Rasmussen skrev:

Hej alle

Jeg ville gerne bruge emacs som default editor til mutt.
Men savner det kulørte som jeg kender fra vim samt muligheden for at sætte
width i mailen.
Til det har jeg downloadet post.el som skulle kunne det jeg efterlyser.
Men af en eller anden årsag virker det ikke :-/

Emacs er stadig sort/hvid uden den funktionalitet som scriptet ellers påstår
??

Jeg har dette i min .muttrc
set editor = "/usr/bin/emacs -nw %s --eval '(setq make-backup-files nil)'"

I min .emacs har jeg dette
(load "/home/niels/.emacs_scripts/post.el")

Scriptet post.el ligger selvfølgelig her.

Er der andre her der bruger emacs/mutt og hvad gør i ??