Re: [NOVICE] dr.dk, se TV underafsnit i program

Martin Jochimsen wrote:

Sammen med Mediaplayerconnectivity kan jeg kun anbefale VLC til alle medietyper.

Ok, det har jeg så prøvet nu og det ser ud til at virke noget bedre. Men hvis jeg spoler kommer den aldrig igang igen. Kan du spole?

Tilgengæld spiller Angora videoerne perfekt i Firefox 3.05b uden
Mediaplayercon... og VLC

Den er med i den nye ubuntu, som jeg liiige venter lidt med at installere :-) Men jeg har hørt meget godt om FF3...

--
peace, love & harmony
Atte

På æsken stod der "use Windows XP or better", så jeg installerede Linux...