Er der nogle der kan hjælpe med at sætte tr ådløs forbindelse op til min router via DHCP

Hejsa

Er der nogle der kan hjælpe med at sætte trådløs forbindelse op til min router via DHCP, jeg kører Debian 4.0r3 op mod ra0 med wap kode på.

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte..

Mit net kort kører men kan slet ikke få den til at hente et ip nr, der er at op i min ruter via MAC adressen. Det vil sige at routeren tildeler det samme ip nr hvergang, den kommer trådløst på nettet.

en iwlist ra0 scan viser mig mit trådløse netværk, channel osv men jeg kan ikke connecte til det.

MVH
Allan