Re: [NOVICE] dr.dk, se TV underafsnit i program

Kristian Nørgaard wrote:

> Hmmm, jeg kan ikke få noget tilsvarende frem.
> Bruger i VLC eller Mplayer?
>
> Har I installeret "mozilla-plugin-vlc"?
> Har I installeret "mozilla-mplayer"?

Som sagt bruger vi MediaPlayerConnectivity-extension i stedet for et
traditionelt afspiller-specifikt browser-plugin.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446

Til forskel fra de traditionelle plugins giver det ikke en afspiller
indlejret i browseren, men derimod et eksternt afspillervindue. Nogle synes
det er upraktisk, men det betyder blandt andet at man får afspillet video i
et full-featured afspillervindue hvor man kan spole, ændre størrelse osv.

Det er nok smartest at afinstallere de andre afspiller-plugins først, hvis
du vil prøve MediaPlayerConnectivity.