Re: [NOVICE] Diald !!!!! trouble IGEN

Jesper Krogh wrote:

> Hvad så med en "howto make your own scripts".  ????
> Jeg er kun lige gået over fra win verdenen og der sidder man ikke umiddelbart
> og laver sine egne scripts..... derfor har jeg masser af mod... men ved ikke
> hvor jeg skal starte.

Der mangler vist en dansk "diald" hjælp/howto, det kunne være
jeg (eller andre?) lave nogle eksempler.

Men du kan starte med ppp-info siden på sslug, da diald egentlig
blot kalder pppd, og lytter på "SLIP" enheden.

Vi havde for nogle år siden i SSLUG et medlemsmøde med
foredrag om opsætning af diald, hvilket jeg så straks skulle
prøve hjemme. Og jeg har anvendt diald siden :)