Diald !!!!! trouble

Så vidt jeg har forstået så er diald det man kalder en dæmon ???

Det betyder at sålænge jeg  bare er ved at forsøge på at konfigere den op, så
kan jeg nøjes med at loade den ved bare at skrive diald på kommandoprompten ???

Hvordan kan jeg så unloade den igen....???

Mit problem er at den er faktisk hypersensitiv. og så er den ikke konfigureret
ordentligt op. Derfor resulterer dette i en masse forgæves aktiveringer af
diald. Specielt uden at jeg når at få rettet i konfigurationsfilerne.

Problemerne med diald er:

Det tager ca. 1 min for mig at få forbindelse til internettet.
diald er sat op til at aktivere kppp, så jeg bliver prompted for om hvorvidt
jeg vil ringe op. Ligesom det skal....men
2-3 sek efter at forbindelsen er etableret, så lukker diald for forbindelsen.
Og jeg syntes ikke at den er nogle steder i /usr/lib/diald/standard.filter
jeg umiddelbart kan konfigurere det.
Er der nogle gode forslag til hvor jeg skal stille... da den tilsyneladende
ikke finder ud af at der er forbindelse. ????

min diald.conf er meget simpel og ser sådan her ud:
include /usr/lib/diald/standard.filter
mode ppp
connect /usr/bin/kppp
disconnect /usr/bin/kppp
speed 115200
device /dev/modem
modem
lock
crtscts
local 192.168.0.1
remote 192.168.0.2
dynamic
defaultroute

~
Ser det ikke meget godt ud ???
så der er altså standard.filter filen jeg skal redigere i... ikke ???
På forhånd tak:
Jesper Krogh