Re: Sv: Sv: [NOVICE] get2net og kde.OFF TOPIC

On Sun, 25 Jul 1999, JESPER KROGH wrote:
> Det har den faktisk ikke jeg har været i DNS tabellen for at lede
> efter den adresse. Og den er der ikke.
> Der er markeret ved:
> Servertildelte navneserver adresser.
> Ikke fordi jeg ved hvad det er.

Det er fordi udbyderen ikke har adresser nok til alle, derfor ændres
pågældende adresse fra gang til gang, og så vidt jeg husker står din
udbyders primære + sekundære DNS på samme side (win98)

mvh/gert
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Gert Holtoft     sslug@sslug

## DK-Farum ##