Re: [NOVICE] Window Manager...

>>>>> "Michael" == Michael Pedersen <sslug@sslug> writes:
Michael> Jeg vil blot sprøge , om man ved fx at kører AfterStep taber
Michael> noget ved det?

Michael> mener at jeg fx ved GNOME eller KDE har flere muligheder set
Michael> på det store lærrede?

Det er som man tager det. Jeg har aldrig rigtigt benyttet mig af de
features, de har tilbudt, og har for nyligt skiftet til blot Window
Maker, som alene er meget hurtigere (kan jeg mærke selv på min
400MHz/128MB computer), og som egentligt ikke mangler noget. Det er en
smagssag. Jeg vil dog anbefale langt de fleste begyndere at starte med
et af ovennævnte desktop environments, da de ikke er så skræmmende at
arbejde med, men som jeg bruger min desktop, er forskellen mest
psykologisk.

Michael> Håber ellers I nyder ferien, for jer der har det!! :-)

Jo tak... selvom jeg dog ikke har ferie, men det går jo udmærket.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.