Re: [NOVICE] Hjælp!!!!!

>>>>> "Uffe" == Uffe B Christiansen <sslug@sslug> writes:
Uffe> Jeg har delt min disk og installeret linux helt efter
Uffe> anvisningen for RedHat. Når jeg så bagefter vil logge in som
Uffe> root får jeg svaret login incorrect. Jeg er helt sikker på at
Uffe> password er korrekt.

Nu har du vel ikke bøvl med Caps lock, vel? Prøv det... det er den
ultimative "idiotfejl", som ingen nogensinde tænker på, at man kan
have lavet, fordi den er så langt ude.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.