Installation af linux

Hej,

jeg har nu efterhånden brugt et par dage på at forsøge at installere
RedHat Linux, og jeg kan stadig ikke få det til at virke helt efter
hensigten,så jeg håber der er nogen her der kan hjælpe mig lidt på vej.

Det første problem er at få skidtet til i det hele taget at boote...
Jeg har en harddisk til windows og en til liux. Linux disken har jeg
delt op i 2 partitions - en ext2 partition på knap 2 GB, og en swap
partition på ca. 90 MB. Lilo har jeg bedt om at få installeret i boot
sektoren på linux disken, men når jeg forsøger at boote fra disken sker
der ikke ret meget... Lilo skriver bare L 01 01 01 (et enkelt stort L
efterfulgt af <blank>01 i en uendelighed).
Hvad betyder det ?

Ind til videre har jeg omgået problemet ved at boote på windows disken,
og så bruge loadlin til at starte linux, men det vil nu være rart hvis
jeg kunne få det til at virke med lilo.

Mit næste problem var at få noget lyd på. Det har jeg fået nu, ved at
lave en ny kerne vha:
-make config
-make dep
-make clean
-make bzImage
-make modules
-make modules_install
den nye kerne (/usr/srv/linux/arch/i386/boot/bzImage) har jeg kopieret
over på mit windows-drev, så loadlin kan bruge den.
Jeg har også kopieret den til /boot, ændret lilo.conf og kørt
/sbin/lilo. Alt dette er vel egentlig ikke nødvendigt, så længe jeg
bruger loadlin til at starte linux - eller hvad ???
Anyway, problemet er nu, at når jeg booter maskinen, går den i stå ved
"Finding module dependencies". Umiddelbart ser det ud til at maskinen
simpelthen dør, men når jeg trykker <ctrl>+<c> fortsætter den dog, og
starter op alligevel.
Hvad har jeg gjort forkert her ?

Endelig vil jeg gerne vide, om det ikke kan lade sig gøre at få linux
til at bruge et FAT32 drev - det har jeg ikke kunnet få den til, så ind
til videre har jeg måttet flytte ting via disketter, og det er jo
unægteligt lidt omstændeligt.

Med venlig hilsen
Claus Nielsen

P.S. Jeg kunne også godt bruge et par tips om hvordan jeg får ppp m.v.
sat op, så jeg ikke skal over i windows hver gang jeg skal på nettet.