Re: [MOEDE] Forslag: Byg din egen MythTV-server

Jeg har opdateret http://wiki.sslug.dk/index.php/MythTVWorkshop

> Har du tænkt dig at anbefale/"supportere" en bestemt distribution? Eller er
> det tanken at folk selv skal finde ud af at vælge en distro og finde ud af
> at installere Myth på den?

Jeg har lokket Per Bækgaard
http://www.opensourcedays.org/2010/print/228 til at kikke forbi.
Anbefalingen vil være at køre det, som Per kører.

> Lidt afhængigt af hvilke typer folk der møder op, så skulle man måske gøre
> lidt ud af at fortælle at der findes anden multimediecenter-software til
> Linux end MythTV, som er lidt mindre "nørdet" - f.eks. Freevo (denne
> kommentar er alene baseret på andenhåndsviden).

Det må blive en anden aften: Denne aften skal vi have have det
simpleste setup til at virke.

> Det var bare nogle løse tanke. Uanset, lokalgruppen på Frederiksberg er med
> på ideen d. 21/4. Du sender bare en announce når det passer.

OK.

/Ole