Re: [MOEDE] Installfest på NBI

Peter Makholm skrev:

> I følge kalenderen planlægger vi installfest på NBI den
> 17. oktober.
>
> Er der nogen der har styr på dette (så bør det skrives i
> kalenderen) eller er der nogen der gerne vil trække i de
> nødvendige tråde så de har styr på arrangementet?

Hvis det bliver til noget, så håber jeg vi kan få lavet en
plakat til at annoncere det ved Kulturnatten (fredag den 11.
oktober), hvor der normalt kommer en hel del mennesker forbi
Niels Bohr Institutet.

Vi bør vel under alle omstændigheder se om vi ikke kan
udarbejde lidt materiale vi kan hænge op på Niels Bohr
Institutet til Kulturnatten (og trykke nogle SSLUG-foldere)

Jacob
--
"Forøvrigt mener jeg at PTO skal begynde at skrive på en
 grundlovstale."                     -- Niels Elgaard Larsen