Re: [MOEDE] Stemning for hyggehyggemøde imorgen?

Ole Tange wrote:
Jeg går ned og spiser. Hvis du kommer, så er vi 2.

Det gjorde jeg så, og det var da ganske fornøjeligt. Vi blev hele 4! Uhada!

Som lidt opfølger skal det siges at jeg fik mit Minolta DiMAGE s404 til at fungere under linux (efter kun 4 eksperimentielle kernel-kompilationer). Det kan nu fungere som et drev. Hurra! :)

Ole - Du nævnte et krypterings-program... Hvad hed det?

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?