Re: ATTN Jacob Re: [MOEDE] Alternativt mødested i Malmö?

Jag har varit borta och snackat med Thomas Strandberg som har
vidarebefordrat salbokningen till rätt person (tydligen en person som
kommer att börja snart, om jag förstod rätt).  Personen ser ut att få
ca 2-3cm papper (antagligen bokningar) att gå igenom när den börjar,
så jag har ingen aning om vi får salen. De glada nyheterna är iaf att
salbokning på mah ska stabiliseras framöver..

Jag får göra påstötningar på måndag eller tisdag för att se var det hamnat.

Å andra sidan kan jag naturligtvis avboka salen och sslug-mötet kan vara i
Lund istället, men det är knappast något jag kan bestämma =)

GMY

/Tobias

--
todays excuse