Re: [MOEDE] Referencer fra KDE og Enlightenment foredrag

On Thu, Sep 19, 2002 at 19:54:52 +0000, Hanne Munkholm wrote:

> Min eneste slide fra foredraget i aften:
> Enlightenment
> =============

Hanne's foredrag inspirerede mig til også at forsøge med  enlightment,
og faktisk var den også på SuSE 8.0 DVD'en  :)

Og den kører faktisk ganske fint på en K6-2/300MHz . :-)

> Hvor fandt jeg e-conf:
> http://rpmfind.net/linux/RPM/redhat/6.2/i386/enlightenment-conf-0.15-9.i386.html

e-conf  skal jeg også have, da der heller ikke ser ud til at
være et værktøj med SuSe som kan redigere taster/events.

Jeg håber der kan findes tid til resten af foredraget ved
et kommende møde.

PS.
Fremover bør vi checke AV/fremviser og andet specialudstyr
inden mødet starter, specielt til de møder hvor dette er vigtigt.
(eller vi skal have adgang/medbringe  reserveudstyr)

PPS.
og en tak til Bjørn for at have reddet aftenen :-)

--
mvh Frank Damgaard  |