Installfest-mødetidspunkt.

Hej der.

Jeg har overvejet at arrangere en installfest, men jeg oplevede sidste gang på mig selv, at jeg blev nødt til at melde fra, da der lå en fest dagen (natten) før, hvorfor jeg helt sikkert kunne forudse at jeg IKKE ville kunne nå til Roskilde klokken 10. Hvad er folks holdning til en installfest der ligger fra 14:00-24:00 f.eks? Det har den fordel at man kan nå at købe ind mm. før installfesten begynder (eller sove ud efter tømmermænd), samt at man sandsynligvis kan få lov til være der længere.

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?