Re: [MOEDE] Bruce Perens til Danmark

On Mon, 16 Sep 2002, Peter Makholm wrote:

> Men jo, uasnet hvad han så ellers ville snakke om

Debian? Open Source? Eller hvorfor det giver mening at Tysklands regering
er begyndt at udvikle fri software (kroupware).

> Jeg siger 'spørg ham'.

Jeg lader den lige ligge til i aften. Det kan være der allerede er andre
der har haft fat i ham.

Han er jo ellers velklædt:
http://perens.com/Photos/Bruce/2G783692.jpg
Meget stort billede hvor han er iført blåt Tux-slips ;-)

mvh/hans
[Om lovgivning] Bestemmer få embedsmænd på vegne af os
alle sammen?			-- Hans Kristian Pedersen