Re: [MOEDE] Bolivia - Install igen igen...

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Nu er Bolivia et af de lande som Danida støtter, så jeg har også
> skrevet til dem før at høre om de ville hjælpe. Det er lidt langt
> ude ik? Anyway, man får kun et svar hvis man spørger.

Hehe... frisk initiativ. Spaendt paa hvad de svarre. Du skal
sandsynligvis gennem en stoerre ansoegningproecdure, men lad os nu se
hvad der sker... Ellers er der jo frisoftware.dk, eller ideen om
ganske enkelte at sende de oevrskydende cdrom'er (med
SSLUG-logo?). Kool om SSLUG kunne bidrage til dette udviklingsprojekt.

-j

--
"I modsætning til på basis er der et tillidsforhold indbygget i ens
login-profil (...). På HUM-BAS skulle man aflevere en ren