Re: [MOEDE] lydoptagelse - Gårsdagens hyggemøde

On Thu, 12 Sep 2002, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Et permanent skilt med store røde lygter der blinker når du trykker på en
> knap?

Det kan være så lavteknologisk som at nogen på bageste række råber:
"GENTAG SPØRGSMÅLET". Når det er blevet råbt nok gange, så husker man det
(ved jeg af erfaring). Som foredragsholder er det også en force at gentage
spørgsmålet:

1. Det viser om man har forstået spørgsmålet korrekt (Alternativt kan
   spørger spørge igen)
2. Det giver een tid til at tænke over et svar

> En mikrofon til dem der spørger?

Nej. Det er min erfaring, at det er _aalt_ for omstændigt til SSLUGs måde
at stille spørgsmål på.

/Ole
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug