Re: [MOEDE] lydoptagelse - Gårsdagens hyggemøde

Hans Schou wrote:

> Jeg har flere gange tænkt over om jeg gider fortsætte med at optage, men
> når nogen siger at de lytter, så vil jeg godt.

Til til :)

Jeg synes det er en rigtig god service, som jeg håber forsætter. Nogle
gange har man ikke tid til at komme netop den dag, eller så var der
måske noget man lige ville høre en gang til når man er kommet hjem.

Det er også rart man kan vende tilbage til emnet når man selv skal igang
med det som der nu snakkes om.

Ja, nogle gange bliver det lidt mystisk når der bliver sagt "Se her ..."
pause "Hele salen griner" så ved man ikke rigtig hvad som sker. Men hvis
der så også er taget nogle billeder så hjælper det jo. Især hvis der er
billeder af tavlen. Den kommer jo ikke med i slids bagefter :)

Så ogg + jpg er super de gange man ikke selv er fysisk til møde.

Hvis det er muligt synes jeg lyd + billeder skal blive en del af møde
huske listen. (Forudsat at den som taler er med på den).

--
Magnus Østergaard

Linux, it may not be piracy, but it sure stole my heart.
                                    -- Sarcasmooo! on /.