Re: [MOEDE] lydoptagelse - Gårsdagens hyggemøde

On 11 Sep 2002, Kristian Grønfeldt Sørensen wrote:

> Jeg kunne desværre ikke værre tilstede i går, men herhjemme fra har jeg
> hørt Ole's foredrag som ogg-fil.

Jeg har flere gange tænkt over om jeg gider fortsætte med at optage, men
når nogen siger at de lytter, så vil jeg godt.

> Det var meget brugbart, selv om jeg ikke havde noget visuelt at støtte
> mig til.

Ole har lagt sine slides ud på nettet.
http://ole.tange.dk/foredrag/she

> Specielt er det rart at han (næsten altid) gentager de spørgsmål der
> bliver stillet,

Jeg har tænkt på at løfte et skilt i vejret med "GENTAG SPØRGSMÅLET" hver
gang der bliver stillet et, så foredragsholderen husker det. Er der bedre
forslag?

mvh/hans