Re: [MOEDE] Møde om windowmanagere den 19.september

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> (Jeg har hevet fat i folk der ved noget om andre windowmanagere. Jeg
> er ikke interesseret i en tråd hvor folk bare rabler navne på wm'er
> af. Det kan jeg finde på freshmeat)

Det begynder at blive lidt tyndt. Jeg har fået tilsagn om fluxbox og
fvwm2 og frasagn om metacity og 9wm.

Nu hedder ønskelisten altså:

 - Enlightment
 - WindowMaker
 - KDE-ting
 - metacity eller sawfish.

 - whatever.

Så forslag til nye folk modtages med kyshånd.

--
 Peter Makholm     |     If you can't do any damage as root, are you still
 sslug@sslug |                                          really root?