Re: [MOEDE] Gårsdagens hyggemøde

On Wed, 2002-09-11 at 22:02, Rune Zimmermann wrote:
> Jamen jeg suplerer da også gerne..:-)
> Jeg prøver som sædvanlig at tale nybegynderens sag (det er jo også den
> eneste jeg kender).
>
> Ole var jo som altid veltalende, og formåede vist at få os alle til at
> forstå hvad det handlede om. - noget med 35 gange..:-)

Jeg kunne desværre ikke værre tilstede i går, men herhjemme fra har jeg
hørt Ole's foredrag som ogg-fil. Det var meget brugbart, selv om jeg
ikke havde noget visuelt at støtte mig til. Specielt er det rart at han
(næsten altid) gentager de spørgsmål der bliver stillet, da det ikke er
til at høre på optagelsen, grundet afstanden til mikrofonen.

> Klavses foredrag var på et noget andet plan (læs: langhåret), men jeg
> mener nu det lykkedes at få alle med på et overordnet plan, og så kan
> man vel ikke forlange mere. Et godt og meget spænnende foredrag.
>
> Den eneste negative kritik jeg kan komme på må være, at klavses foredrag
> var så langt, at det skulle have haft en hel aften for sig selv. Det
> blev simpelthen for sent.

Jeg har ikke fået hørt Klavs' foredrag endnu, så der kan jeg desværre
ikke udtale mig.

/Kristian