Re: [MOEDE] Bolivia - Install igen igen...

On 11 Sep 2002, Janus Sandsgaard wrote:

> Det var dog et glimrende forslag. Hvem har forslaaet det, om jeg maa
> spoerge?

Det er ikke til at sige. Jeg spurgte blot Rune om der var flere
cd'er tilbage.

> Vi staar netop og mangler en flok installations-cd'er til
> verdens foerste instal-fest i La Paz, Bolivia:

Nu er det lidt svært og dyrt at sende hardware. Det ville ulige være
nemmere hvis vi kunne nøjes med at sende nogle penge til cd'er (blanke)
og så måske også en brænder, hvis ikke de kan låne sådan en.

En enkelt Red Hat/Debian må i kunne skaffe dernede.

Jeg vil prøve at se om jeg kan finde ud af noget, ellers får i bare de
overskydende cd'er. Hvis du står som garant for hvad pengene bruges til,
tager nogle billeder, skriver en historie, så er det måske ikke umuligt...

> understoetter de vel spansk i standard-udgaven?

Jow.

> Det dyreste er nok portoen. Maaske vi lige skule undersoege om det
> foerst?

En cd vejer 20g. Der er 3 både til Red Hat og Mandrake.
(5+7)*3 * 20g = 720g ~ og så noget embalage.

1kg koster kr. 113,-

mvh/hans