Re: [MOEDE] Gårsdagens hyggemøde

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Begge emner var gode - rigtig gode, men det skulle være
> mere tydeligt fra den mail til sslug-announce hvad der
> egentlig var vi skulle høre; på

Det indrømmer jeg kunne have været bedre.

> Det var i øvrigt lidt svært at høre Klaus nede bag ved,

Vi må lære Klaus at råbe højere.

> Og endelig skal der aftales hvor meget tid vi bruger på
> hvert foredrag i forvejen - det trak ud. Jeg var som
> andre ret træt kl. 22, så der var godt med en pause
> til. Da jeg havde ca. 2.5 times mailgymnastik foran
> mig i min inbox, var det godt at komme hjem der.

Der kom mange flere sprgsmål end jeg havde forventet, og ja det blev alt
for langt.

Og det står nu på mødesiden.

.Henrik

--
Ja selvfølgelig. I forventer vel ikke jeg skal give præcise utvetydige
oplysninger, vel? Det er det man har Makholm til.