Re: [MOEDE] Gårsdagens hyggemøde

On 11 Sep 2002 22:02:40 +0200
Rune Zimmermann <sslug@sslug> wrote:

> Ole var jo som altid veltalende, og formåede vist at få os alle til at
> forstå hvad det handlede om. - noget med 35 gange..:-)

hehe. Jeg håber at blive lige så god som Ole en dag :-)

> Klavses foredrag var på et noget andet plan (læs: langhåret), men jeg
> mener nu det lykkedes at få alle med på et overordnet plan, og så kan
> man vel ikke forlange mere. Et godt og meget spænnende foredrag.

Takker :-) - jeg kunne/ville i fremtiden have organiseret mine slides og informationen bedre - så ville det nok have været mere sammenhængende.

> Den eneste negative kritik jeg kan komme på må være, at klavses foredrag
> var så langt, at det skulle have haft en hel aften for sig selv. Det
> blev simpelthen for sent.

Jeg havde timet foredraget derhjemme til 45 min. og så regnede jeg med 30 times spørgsmål. Det kom så ikke til at holde helt. Så har jeg lært at man skal ligge mere tid til langhårede foredrag - og jeg havde ærligt talt glemt at regne pauser med :-)

--
Regards,
Klavs Klavsen

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
              Klavs Klavsen - Open Source Consultant
            sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk

    Get PGP key from www.keyserver.net - Key ID: 0x586D5BCA
Fingerprint = A95E B57B 3CE0 9131 9D15 94DA E1CD 641E 586D 5BCA
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter