INstall i Bolivia (var: Re: [MOEDE] Install igen igen...

Ask Holme <sslug@sslug> writes:

> jeg vil tro at det måske kunne betale sig noget bedre hvis du(Janus)
> ansøgte frisoftware om lidt penge til cd'er specifikt til bolivia og
> det hele så blev sendt ned samlet ?

Si, comprendo. Men hold endelig de overskydende cd'er tilbage. Jeg
skriver en ansoegning til frisoftware.dk naar vi har et budget og
nogle tilmeldinger. Plejer vi at koebe hos linuxpusher.dk - og til
hvilken pris?

-j

--
"I modsætning til på basis er der et tillidsforhold indbygget i ens
login-profil (...). På HUM-BAS skulle man aflevere en ren