Re: [MOEDE] Install igen igen...

Rune Zimmermann <sslug@sslug> writes:

> Grunden til at jeg spørger er, at der er kommet et foreslag, om at
> sende de resterende cd'er, fra install-festen i Roskilde, til
> Bolivia...- Ja, der står Bolivia..:-)

Det var dog et glimrende forslag. Hvem har forslaaet det, om jeg maa
spoerge? Vi staar netop og mangler en flok installations-cd'er til
verdens foerste instal-fest i La Paz, Bolivia:

        http://www.linux.org.bo/festival/

> Der er 5 Red-hat og 7 Mandrake tilbage i hele sæt tilbage.

Glimrende. Isaer Red Hat (og Debian) er populaere paa disse kanter. Nu
understoetter de vel spansk i standard-udgaven?

> Hvad siger I til den idé?

Stor applaus herfra. Der er ikke helt saa mange rssourcer at traekke
paa som vi er vandt til fra SSLUG, saa et bidrag i form af nogle
cdrom'er kommre som sendt fra himlen - verdens stoerste LUG. ;-)

Det dyreste er nok portoen. Maaske vi lige skule undersoege om det
foerst?

-j

--
"I modsætning til på basis er der et tillidsforhold indbygget i ens
login-profil (...). På HUM-BAS skulle man aflevere en ren